Tuesday, November 18, 2008

layout baru

huwarghhhhhhhh penatnyerr menggodek blog nehhh... taraaaaa inilah layout baru yg mampu aku hasilkan selepas berhempas pulas 2 jam yg lalu.. berblog ni mmg memmakan masa babe...

masalah besau adalah banner kat atas tuh.. jenuh aku resize tapi tak bleh gak die kecik... geram btoi.. well biasalaa harus lew mak perasan letak gambo sendiri nyahh.. nak muntah??? ada aku pedulik... muntah laa kalian dgn aksi seksi laie maut ittew.. ada mak kisahhhh.. tidakkkkk... nak kutuk?? yaa kalo teringin nak kene suap dgn kuali panas silalah kutuk yaaa... 2jam nak godek mende ni skali korg kutuk... ni pon cukop baik laa aku ubah suai ikot selera haku...

tapi kan.. kalo ada jek sore2 yg kutuk banner aku tuh.. aku janji akan aku tuko url tanak bitau korg.. padan muka korg.. wek wekk wekkkkk.. huwahahahaha aku da penat aku da letih.. chow dulukkk

1 comment:

mOmU said...

wahhh rajen nya main godeh2