Wednesday, November 19, 2008

ini bilik saya

semenjak stat sem baaru sapa yg pernah masuk bilik saya angkat tangan???
yeahh tader sapa yg angkat tangan.. kenapa.. kerana saya tak benarkan sapa2 masuk bilik saya walaupun org depan bilik dan org selang sebuah bilik dr saya... kenapa??

1) org dpn bilik saya akan mengalami radang sinus yg berlebihan ketika masuk bilik saya
2) org selang sebuah bilik dr saya pon tetibe akan mengalami radang sinus..

atas sebab2 kesihatan dan keselamatan mereka lah saya tak benarkan sapa2 menjejaki bilik saya...

konsep bilik saya adalah kucar kacir..kalian tentu ingat laie rumah lama saya... erkkk tak penah tgk??? kejap erhh
aaaaa ini rumah lama sayaa.. amacamm natsukashii takk??? hak hak hakk...konsep buta warna dengan memadankan kaler ijau dan merah betoi2 membuatkan saya berada dlm 2 mood.. iaitu mood the color of ranggoli dan juga mood merry christmas...hoooo byk giler kenangan kat umah niiii....

yeahh kembali kepada topik asal.. sekarang da setawon saya menetapkan diri saya di international residence house...saya tinggal di bilik 208 di hujung skali ya kawan2... upss tujuan saya memberi no bilik ni bukan nak soh kalian dtg.. saje jekss nak bitau.. hiksss.. okeh berteraskan konsep umah lama... saya pon tacap laa blk ini seadanya.. sementelahan laie saya mmg tak reti tacap menacap ni..taraaa merah seperti redmummy

itulah katil tempat saya menjadi dugong berjaya.. tapi kedudukan katil kat tepi tingkap memberikan impaks sejuk giler babi di musim ini..ini kedudukan dr pintu masuk yaaa...

ini pula dinding tepi katil... rasa2 mmg akan roboh dinding ini...penuh bergayutan dgn segala mcm mende.... beg2 saya.. kad2 raya drpd sahabat2 tersayang.. poskad2 dr teman tersayang.. frame gambar.. bunga ros,sikat, casing camera dan sebagainya.... haa ada sosek2 tanya siapalaa yg aku framekan ittew..jom close up

frame biru gambo aku dan adik2 ketika kecik.. frame besau aku dgn kak fuza di amabe matsuri (masihkah kau igt kak fuza) dan di frame pink bunge2 tuh aku bal kak lina n the broods n mas... yeahh tiada gambar2 ayashi disini yaa anda2 sumer...

taraa dinding bertentangan.. ada pingat bola sepak.. ada keychain.. ada reminder ada lampu meja dan ada kad raya dr apak.. hak hak hak.. sian kad raya apak telah dipulaukan.. sori eh apak...ada jam dinding dan sbg...

inilahhhh tempat saya berkubang sambil meneruskan sisa2 hidup disini...
oh ye pesanan.. kalo pas ketuk pintu tuh jgn terus bukak yaaa... kerana selaluuunyer.. dlm 90% org ketuk pintu bilik saya ketika itu saya berada dlm keadaan yg ...............(harap sendiri faham) saya akan membuka sendiri pintu ittew...

oh yee.. nak dtg menumpang tido dipersilakan.. tapi bitau sebulan awal.. huwarghahahaha....

3 comments:

poyotito said...

bilik lu tu mau berterabur dapat kat gua

Darab Dua said...

peh!
gua tgk bilik lu nih boleh tahan macam sinetron!
heh!

cikhajar said...

poyo..hahahah kekemasan seperti ini cuma berlaku setawon skali...

dd...ada mcm bilek gilang tak??? hikssss